Leena
|
Kirjoitettu 11.8.2009 klo 16:44
Jatkuvasti saa lehdistä lukea, että mielenterveyspotilaille ei ole tarpeeksi laitoshoitopaikkoja. Ja sen kyllä huomaa. Vai onko hoitoloissa potilaiden vapaasti käytössä tietokoneita?
|
Rutiköyhä kontulasta
|
Kirjoitettu 11.8.2009 klo 14:04
Vähän vaikuttaa,että tämä "tohtori paha" on Uppiksen pimeäpuoli.
|
Uppis taitaa olla lannistettu ritari
|
Kirjoitettu 10.8.2009 klo 21:12
Nyt olemme saaneet uuden höpöttäjän kehiin, joka on saanut ylhäältä valtuutuksen johtaa meitä uuteen uljaaseen maailmaan. Kyllä noita terapian tarpeessa olevia tälläkin sivustolla riittää. Hellurei ja hellät tunteet 'tohtorin' viisauksille. Hupia tiedossa meille vähäväkislle:))
|
Tohtori paha
|
Kirjoitettu 10.8.2009 klo 20:28
Hei erittäin hyvä ystäväni Uppis, lähti pitkälle lomalle, minä tulen nyt mielelläni kiusa..valistamaan teitä.
Tavoitteeni on samansuuntainen kuin Uppiksella, haluan rahanne, haluan kaikki itähelsingin rahat sen jälkeen itä-helsinki aidataan vähintään 15 metrin betoniaidoilla ja eristetään Helsingistä, jotta ete enää rasita meidän veronmaksajien kukkaroita, rahoitus kurjaan elämäänne tulee sen jälkeen eu;n itäisten raja-alueiden ja toivotomien alueiden tukirahastosta, lisäksi Yk lennättää sinne joka kevät riisisäkkejä ja jauhemaitoa, ne pudotetaan kontulan urheilukentälle.
Tohtori paha kiittää over and out Buhahahahah
|
Uppis
|
Kirjoitettu 10.8.2009 klo 12:10
NYT LÄHDEN...
|
Uppis
|
Kirjoitettu 10.8.2009 klo 11:48
Tulen lähipäivinä kertomaan teille itähelsingin tulevaisuudesta, se ei tule olemaan hauskaa luettavaa, muistakaa kuka siitä teille puhui kun se parin vuoden kuluttua konkretisoituu.
|
Leena
|
Kirjoitettu 10.8.2009 klo 06:11
Uppikselle tarkennus. netroradalle suistunut auto. Ikävä onnettomuus ei tapahtunut Kontulassa vaan Myllypuron ja Itäkeskuksen välillä. Syy todennäköisesti sairauskohtaus. Mielestäni ei naurun asia.
|
Uppis
|
Kirjoitettu 9.8.2009 klo 22:17
Ja taas tapahtuu ja sattuu, itähelsingissä tietenkin.
"tohtoristason nainen menetti autonsa hallinnan kehä ykkösellä myllypuron ja kontulan välissä, sillä seurauksella että tohtori tason auto rysähti aidan läpi metroradalle. Nyt on itäkeskuksen idiooteilla metroliikenne pysähdyksissä. Heheheheh tohtoristason touhua.
|
Uppis
|
Kirjoitettu 9.8.2009 klo 21:20
Älä turhaan ole pahoillasi, ei mitään syytä.
Totuushan on niinkin ikävä teidän kannalta, että te olette siellä inhassa idässä se naurun aihe, teistä kun saa niin monesta tiedotusvälineestä hupaisaa tietoa, samalla kauhistellaan kuinka joku voi siellä asua.
Samaten saatte olla kokoajan puolustuskannalla, ja selittää miksi asutte itähelsingissä, siellä kouluttasmsttomien alkoholiongelmaisten ja työttömien seassa.
Köyhät teille nauretaan.
|
Uppis olen pahoillani
|
Kirjoitettu 9.8.2009 klo 18:23
Sinulla ei ole minkään sortin sivistystä, koska suomenkielentaitosikin on osoittautunut vuosien varrella sellaiseksi, ettet varmaan sillä edes ylioppilastutkintoa läpäisisi. Siitä olen tyytyväinen, että keksin sinulle tuon Uppis lyhenteen niin sinulla riittää enemmän aikaa pullistella .. miksiköhän niitä kutsuisi.. innovatiivisilla aivoituksillasi, jotka joitakin täällä tuntuvat huvittavan. Senhän toki olet jo oivaltanut, että olet yleinen naurun aihe meidän kulmilla ja siksi sinut tänne uudelleen huhuiltiin, että voimme hihkua enemmän.
Ei sinua täällä kukaan vakavasti ota, mutta kiva marionettinukke olet kun palaat aina kutsuttaessa.
Katsotaanpa mitä kaverit kommentoivat. Minun puolestani jääös unholaaan !
|
Uppis
|
Kirjoitettu 9.8.2009 klo 12:02
Hehehe ei päivää ilman hupaisia uutisia idän ihmeestä kontulasta, luin tässä iltasanomia Buhaha.
Ravintolasta palannut henkilö oli päättänyt hieman tupakoida, lopputuleemana, hänen kämppänsä oli roihahtanut komeasti liekkeihin, onneksi tämä urpo oli onnistunut kierähtämään parvekkeelta ulos, ja oli säilynyt vahingoittumattomana, siinä sitten naapuritkin saivat lämpimän aamuherätyksen Ruhahahaaa.
|
Uppis
|
Kirjoitettu 9.8.2009 klo 11:56
Minullakin on korkeakoulututkinto, ja ihan tiedekorkeakoulusta, on ikävää että sinun kohdallasi "akateeminen koulutus" estää älyllisen keskustelun, näin Kontulassa idän perseenrei....
|
Uppis pahoittelen
|
Kirjoitettu 9.8.2009 klo 00:35
En voi osallistua matalatasoiseen jutusteluusi johtuen akateemisesta koulutuksestani.
|
Tango amadeus
|
Kirjoitettu 8.8.2009 klo 20:30
hei mikäs läppä toi uppis on? Hus sinne suomi24:seen. oot erehtynyt foorumista.
|
Uppis on maineensa veroinen
|
Kirjoitettu 27.7.2009 klo 17:40
Ei pidä lupauksiaan ja vaikene. Mies se tulee räkänokastakin, muttei tyhjän puhujasta :))
|
Uppis
|
Kirjoitettu 26.7.2009 klo 23:01
Ei enää asiaa teille, olen todella pahoillani puolestanne.
|
?
|
Kirjoitettu 26.7.2009 klo 18:04
Lukihärö... Itä-Helsinki.
|
Uppis
|
Kirjoitettu 26.7.2009 klo 16:36
Itähelsinki on nyt ottanut ratkaisevan askeleen kurjistumisessa, se on nyt ylittänyt kynnyksen, jonne paluu voi olla ylivoimaista.
Työttömien ja maahanmuuttajien osuus väestöstä on saavuttanut kriittisen massan, kaikki jotka ovat kyenneet ovat muuttaneet pois, jäljellä on ihmisiä joilla ei ole mahdollisuuksia.
Tämä kaikki kärjistyy seuraavan parin vuoden aikana, tavalla jota ei olisi voinut kuvitella.
Itähelsingillä ei enää ole tulevaisuutta..olen pahoillani.
|
Kylläinen
|
Kirjoitettu 20.7.2009 klo 23:34
Uppis hei, kannattaa käyttää fiksuja prepaid liittymiä.
|
Kontu
|
Kirjoitettu 13.7.2009 klo 20:15
uppis ota kuppis ja miehisty
|
Tapio
|
Kirjoitettu 13.7.2009 klo 07:43
Nimimerkki Uppikseen liittyy todennäköisesti maanis-depressiivinen olotila. Siitä kertoo kirjoittelun taso: välillä se on fiksun sujuvaa ja sitten onnettoman alkeellista.
|
Rutiköyhä Kontulasta
|
Kirjoitettu 12.7.2009 klo 13:40
Ei oo Uppiksella ollu näköjään juttuseuraa kesälomilla,kun on tuommoinen kirjoitusripuli on iskenyt.
Eikö Paloheinässä kukaan suostu pelaamaan kanssasi golfia,golfhan on tunnetusti sosiaalinen peli,mutta tietysti tuolla sinun elvistelylläsi on hyvin nopeasti rauta-5:nen kaulan ympärillä.
|
Uppis
|
Kirjoitettu 12.7.2009 klo 10:05
Unohtamatta luonnollisesti puhelinmyyntiä, ja muuta puhelimessa myytävää rentoutuskonsultointia. Helppo tehdä kotona krapulassa maaten, huokauksetkin ovat aidon kuuloisia.
|
Uppis
|
Kirjoitettu 12.7.2009 klo 00:08
Kondeka rules ei taida oivaltaa, kuinka idioottimaiselta hänen kirjoitusvirheitä vilisevä kirjoituksensa vaikuttaa.
Tohtoritason ihmisiä Buhahaha, Nytten kannattaisi suunnitella, lääkityksen ajantasolle laittamista.
Ps. Pää on mahonkia EI ole todellista :)
|
Uppis
|
Kirjoitettu 12.7.2009 klo 00:03
Mahtaa olla ikävää asua Itähelsingin alueella, vaikka olisi itse omaan tilaansa tyytyväinen, ei sitä duunii jaksa tehä/kyl joskus voi juoda bissee, niin jatkuvasti saa tiedoitusvälineistä lukea kauhujuttuja Itähelsingistä, tai sitten erilaisia tilastoja joissa taas kerran näytetään totuus. Kontulassa asuu kouluttamattomia ja köyhiä, jotka parhaassa tapauksessa tekevät töitä, yleensä vähän koulutusta tarvittavissa aputöissä tai palvelualoilla.
Tänäänkin oli Hesarissa mielenkiintoinen juttu Itähelsingistä, muissakin lehdissä on ollut juttua Itähelsingistä, muistaakseni oikein Kontulan chettoalueelta, siinä kirjailija Kontula kertoi kuinka kiva on käydä syömässä ostarin helmessä kun ei tarvitse katsoa juopuvia ihmisiä, jos ei satu ikkunasta ulos vilkaisemaan.
Ja silti kirjailija Kontula nosti yhden ruokalajin yli muiden nimittäin KRAPULAAN HYVIN SOPIVAN TALON PYTTIPANNUN. Miksi tämä konteksti aina ja ikuisesti säilyy kaikissa aiheissanne.
Minä olen pääomasijoittaja, jolla on asuntoja vuokrattuna Itähelsingissä, on vieläpä pari yritystäkin, ja arvatkaa mitä, KÖYHÄLTÄ NYHDETTY EURO TUOTTAA SUUREMMAN HENKISEN TYYDYTYKSEN KUN RIKKAALTA SAATU. Kun köyhä saa kuitenkin normaali-ihmisiltä erilaisia tukia, niin minä en niitä maksa, köyhät antaa rahansa minulle.
Ai että tekee hyvää Hahaha
|