KONTULA
Intro
Kontulan juuret
Laatulähiö vai slummi
Kontula 35 vuotta sitten
Omat muistot ja jutut
Karttoja
Palveluhakemisto
Kuvia
Videoita
Linkit
KontuKeskus
Kontula -lehti
Radio Kontula
Ajankohtaista -arkisto

Haku
Toiminnot
Kirjaudu

Kontulaa ihan vapaasti - keskustelu

Palaa listaan Kirjoita
Niinpä niin..
Kirjoitettu 25.11.2008 klo 23:24

.. jälleen tuo nimimerkkini väärinkäyttäjä esiintyy täällä minuna. Toivoisin vihdoinkin, että kertoisit mitä iloa sinulle tuottaa sitä jatkuvasti väärinkäyttää. En ole muuttamassa minnekään täältä, koska viihdyn paremmin kuin hyvin. En koskaan käytä itsestäni nimitystä mielen ammattilainen, vaikka senkin alan tietous kuuluu tällä hetkellä toimenkuvani piiriin.

Ole kiltti ja lopeta jo. Jos nikkariani käytät niin puhu Kontulasta positiivisesti, kuten minun linjaani kuuluu.

Hyvää joulun odotusta edelleen,
toivottaa
se ainoa aito ja alkuperäinen Niinpä niin..

Uppis
Kirjoitettu 25.11.2008 klo 21:00

Heipä taas Kontulalaiset ystäväni, miten olette kestäneet ilman minun älykästä seuraani.

Tervetuloa Uppiksen "taikakuva" kokeeseen.

-Ota sopivan kokoinen musta paperi, tai väritä paperinpala mustaksi, aseta nyt nenäsi vasten tätä paperia, ja tuijota sitä täydet 30 sek, sulje silmäsi ja sinun tulisi nähdä jännä piilokuva.

Noin, nyt kaikki tyhmät Kontulalaiset on merkitty mustalla nenänpäällä. sikäli hyödyllistä, että minä tunnistan teidät kaukaa ;)

Kävin tänään Itäkeskuksessa, kävelin kaikessa rauhassa roskia ja spurguja väistellen, kun vanha nainen tarttui hihaani. Käännyin katsomaan mitä asiaa rouvalla olisi, hän osoittikin minulle portaiden yläpäähän jätettyä tyhjää Gambina viinipulloa, ja sanoi että tossa olis hyvä pullo mutta hänellä ei ole kassia mukana, ota siitä pullo niin saat rahaa. Kieltäydyin kohteliaasti, ja annoin hyväsydämisenä ihmisenä hänelle 100,- lounasta varten.

Kävin katsomassa näitä sivustoja viime yönä, ja repesin täydellisesti kun luin sekoilujanne, vaimo pakotti sohvalle nukkumaan kun hohotin vielä sängyssäkin ;D

On Rumaa
Kirjoitettu 25.11.2008 klo 13:40

Laitas kuullen...www.youtube.com/watch?v=OFlQWAKvwi0

Rutiköyhä Kontulasta
Kirjoitettu 25.11.2008 klo 11:26

Seuraavanlainen ehdotus,perustetaan Facebookkiin Kontulaa käsittelevä ryhmä.Siellä ei kukaan varastele nimimerkkejä ja tuleepahan oma naamataulukin näkyviin.Voi vaikka tuttu ilmestyä nimimerkin takaa.

Rutiköyhä Kontulasta
Kirjoitettu 25.11.2008 klo 11:20

Tämä on jo toinen nimimerkkini mitä käytetään väärin,edellinen oli kontulankaarelainen.Mutta minulle on aivan sama kirjoittaako joku minun nimimerkilläni vai ei. EI JÄRKYTÄ ELÄMÄÄNI !!!!!!

On Rumaa
Kirjoitettu 25.11.2008 klo 01:46

Laitas kuullen...http://kuvake.net/clubs/song.php?id=218622

Niinpä niin..
Kirjoitettu 24.11.2008 klo 23:39

..huomaatko, että aloitan nämä kirjoitukseni aina samalla tavalla. Olen tehnyt sen aikojen alusta niinja kirjoitusteni sisältö on ollut asiallista. Olen puhunut täällä paljon Kontulan puolesta ja kehunut sitä hyvänä asuinpaikkana. En ymmärrä miksi joku ehdoin tahdoin haluaa esiintyä toisen nimimerkillä ja vielä noin kurjaan sävyyn. Tämä palsta kuuluu meille kaikille ja vilpittömästi toivon, että täällä kerrottaisiin positiivisia aioita yhteisestä ympäristöstämme, koska niitä löytyy enemmän kuin huonoja. Toki se, että täällä ryövätään toisten nikkarit antaa todella huonon kuvan palstan kirjoittajista. Itse en ole niin koskaan tehnyt, enkä tule tekemään. Tuntuu kurjalta, että joku toinen niin tekee. oen oikeudekseni pitää kiinni omasta nimimerkistäni ja ennen kaikkea ilmaista milloin en allekirjoita sen takana olevia sanomisia. Minulla on tuttuja, jotka tietävät asiasta, ovat alusta alkaen seuranneet tätä ja tuntevat minut hyvin. Välillä ihmettelevät miten olen aikojen kuluessa muuttunut, kun täällä kummia ehdottelen.

Toivotan silti kaikille hyvää joulun odotusta!

Niinpä niin..
Kirjoitettu 24.11.2008 klo 20:11

..miksi haukut muita nikkarivarkaudesta, kun itse jatkuvasti käytät minun luomaani. On todella harmillista, että täällä sillä ehdotellaan pikkujouluja ja pannaan muutakin nimiini.

Lausukaapa jotakin ammattimaista esim. psykopatiasta tai Icd-10 koodituksesta niin voisitte, ehkä pystyä huijaamaan olevanne minä. Tosin amatööreille menee läpi tietysti mikä vain, kuten Uppis aikoinaan osoitti.

Miksi, ette voi keksiä omaa nikkaria??

Oikein hauskaa joulun odotusta silti kaikille.

Niinpä niin..
Kirjoitettu 24.11.2008 klo 17:30

No nyt se selvisi, olettaen että Rutiköyhä on todellakin kirjoittanut tämän.

Minuahan luultiin syyttä Uppikseksi, kun kerran totesin jotain hänestä, kun hän oli pitänyt taukoa kirjoittamisesta. Rutiköyhä Kontulasta, voitko vielä varmistaa kirjoituksesi uudestaan.

Rutiköyhä Kontulasta
Kirjoitettu 24.11.2008 klo 17:19

Minä kirjoitan tänne välillä Uppiksen nimimerkillä, on kiva kiistellä itsensä kanssa, en perusta ravintolaa kun ei ole rahaa.

Leena
Kirjoitettu 24.11.2008 klo 15:23

Eikös se uppis ollut perustamassa tänne jotain ravintolaa. Tuskin siitä mitään tulee.

Rutiköyhä Kontulasta
Kirjoitettu 24.11.2008 klo 12:19

Tuskin tulee,kyseinen tila ei sovellu ravintolakäyttöön,ilman suuria muutostöitä.Sen verran kalliit ovat muutostyöt,että saa myydä muutaman tuopin ennenkuin kulut on katettu.

Ravintolat
Kirjoitettu 24.11.2008 klo 12:04

Pitääkö huhu paikkansa että metroa vastapäätä aukeaa uusi yökerho/ravintola? Entiset Seppälät tilat ja olleet nyt pitkään tyhjillään.

Rutiköyhä Kontulasta
Kirjoitettu 19.11.2008 klo 20:02

Ai niin,muista tulla Uppis metrolla,humalassa ei saa edes ajaa Mersua

Rutiköyhä Kontulasta
Kirjoitettu 19.11.2008 klo 20:02

Ei muuta kun kaikki joukolla kaljaa kittaamaan Wenlaan,tervetuloa myös Uppis.

Niinpä niin..
Kirjoitettu 19.11.2008 klo 17:05

..Tuli vain mieleen, että löytyisikö tältä palstalta mielenkiintoa palstan yhteiseen "pikkujouluun" mainion lähiömme jossain kuppilassa, Ökyrikas Uppiskin voisi tulla mukaan ja tarjota meille köyhille parit kaljat. Syntyisi varmasti mielenkiintoisia keskusteluja.

Leena
Kirjoitettu 19.11.2008 klo 11:30

Kysymys on siitä, että tänne kirjoittelee joku (jotkut) toisten nimimerkeillä.

Niinpä niin..
Kirjoitettu 18.11.2008 klo 22:24

.. edellinen kirjoitus ei ole minulta peräisin, minkä varmaan huomaattekin sisällöstä. Miksiköhän tuo nikkarikopionti on niin hauskaa joillekin? Varsinkin, kun ei asiallista asiaa oikein tunnu olevan?

Onneksi olen huomannut, että muut lukijat usein huomaavat ja tänne kommentoivat, kun nikkarin takana lymyilee väärä valtias :))

Lennu (entinen)
Kirjoitettu 18.11.2008 klo 20:46

Vaihdan taas kerran suosiolla nimimerkkiä! Pidä hyvänäsi. Olisiko jo aika kirjoitella asiaakin välillä?

Lennu (oikea)
Kirjoitettu 18.11.2008 klo 20:08

Olen kirjoittanut ensimmäisen kerran tällä nimimerkillä 27.8. Sen jälkeen noin 13 kertaa, eikä listassa näy muita Lennun kirjoituksia ennen kuin tänään. Harmittaa tämä solkkaaminen.

Oikea Lennu
Kirjoitettu 18.11.2008 klo 19:25

Taas ihmetyttää, ettei saa pitää itsellään omaa nimimerkkiään. Ei luulisi olevan niin kamalan vaikea keksiä itselleen omaa ja sitten käyttää sitä. Olen joutunut vaihtamaan omani useampaan kertaan, kun joku aina on "nyysinyt" sen.

Rutiköyhä Kontulasta
Kirjoitettu 18.11.2008 klo 18:07

Ei se mihinkään oo menny,se saa nautinnon siitä,että hänestä kirjoitellaan sillä välillä kun on niinsanotulla mykkäkoulussa tai Floridassa.Kohta se taas kirjoittaa,et ei niillä Kontulalaisilla oo muuta kirjoitettavaa kuin UPPIS.On ne niin sivistymättömiä,ei akateemisesti koulutettuja ja kaiken lisäksi köyhiä.

Lennu
Kirjoitettu 18.11.2008 klo 04:44

Vähän sitä epäilinkin kun kirjoitus poistui niin nopeasti. Omituista huumoria.

Nikkarivarkaat asialla..
Kirjoitettu 17.11.2008 klo 23:15

Ei Ylläpito sitä kirjoittanut, vaan samat nikkarivarkaat tai vanha ystävämme Uppis.

Lennu
Kirjoitettu 17.11.2008 klo 20:43

Ylläpidolle. Eivät kai Kontulan nettisivut katoa? Tarkoitus on varmaan poistaa keskustelusivut, vai kuinka?

Sivut: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39

Edellinen sivu Seuraava sivu

Kirjoita

Nimimerkki:  
Viesti: