Uppis
|
Kirjoitettu 6.11.2008 klo 22:21
Hyvää iltaa arvoisat Kontulalaiset, tuli vaan mieleen vanha sananlasku kun luin edellistä taidokkaasti kirjoitettua tekstiä.
Kun keskustelee idiootin kanssa, niin kannattaa pitää huoli ettei hän tee samoin.
Niin ja se arvoitus: Mitä tapahtuu kun kaksi sydäntä kohtaa...tulee tietenkin...sydänkohtaus.
Hauskaa illanjatkoa ;)
|
Onnellinen kontulasta
|
Kirjoitettu 5.11.2008 klo 22:04
Täytyy olla todella onnellinen ettei tällaisia sairaita mielenvikaisia ,joutavia paskanpuhujia asu meidän reviirillämme.Ei ihme että yhteiskuntamme voi niin huonosti kun tuollaiset jonninjoutavat tyhjäntoimittajat provosoi vääristyneillä "unelmillaan". Kaikki Kontulalaiset:lopettakaa hänelle kirjoittelu, antakaa yksin kirjoitella omia aivottomia ajatuksia niin kauan kun jaksaa.Pidetään huolta toisistamme ja ollaan iloisia ja onnellisia tästä hienosta luonnonrikkaasta ja palveluja tarjoavasta lähiöstä. Selvästi tämä kirjoittelija on yksinäinen katkeroitunut nettiriippuvainen hylkiö. Toivottavasti osaisi hakeutua hoitoon ennenkuin valkotakkiset hänet noutaa.Oikein onnellista marraskuun alkua ja rauhallista Joulun odotusta. Muista:halaus päivässä pitää sinut onnellisena ja tasapainoisena ihmisenä.Iloitse hyvistä ystävistä, perheestäsi ja terveydestäsi ja työstäsi.
|
Uppis
|
Kirjoitettu 5.11.2008 klo 16:54
TIETOA KONTULAN METROASEMAN MYÖHÄSTYNEESTÄ REMONTUSTA.
Kontulan metroaseman remontti on myöhästynyt koska insinööritoimiston Kontulasta lähtöisin olevat insinöörit eivät olleet saaneet ratkaistua merkittävää liukuportaisiin liittyvää teknistä ongelmaa:
He olivat mitoittaneet liukuportaan askelmat riittämättömäksi, askelmat olisivat riittäneet vain kuuden tunnin päivittäiseen käyttöön, myös liukuportaiden moottorin takaisinkelaus vaihde oli mitoitettu liian pieneksi, tästä seurasi että askelmat ehditään ajaa takaisin lähtöpisteeseen nippanappa kolminkertaista vauhtia käyttäen käytettävissä olevan 18 tunnin aikana. asiaa tutkitaan parhaillaan ja ratkaisu saataneen aikaiseksi kun lasketaan kuinka suuri askelmavaraston täytyy olla jotta ne riittäisivät normaalin 18 tunnin metroliikenteeseen ;)
|
Uppis
|
Kirjoitettu 5.11.2008 klo 11:29
Arvoitus: Mitä tapahtuu kun kaksi sydäntä kohtaa ;)
|
Uppis
|
Kirjoitettu 5.11.2008 klo 11:26
Ohjeita on vain kaksi:
1 Älä koskaan hukkaa rahaa.
2 Älä koskaan unohda ohjetta yksi.
Hyvää päivänjatkoa Kontulaan.
|
Rutiköyhä Kontulasta
|
Kirjoitettu 5.11.2008 klo 07:56
Anna sitten oikeat lotto numerot,siinä on helpoin resepti ;)
|
Uppis
|
Kirjoitettu 4.11.2008 klo 15:42
Voin lyödä vetoa ihan koko omaisuudestani, että jos noudatat tunnollisesti antamiani taloudellisia neuvoja niin rikastut.
Ohjeita on vain kaksi, yksinkertaista ja takuuvarmaa ;)
|
No juu
|
Kirjoitettu 3.11.2008 klo 23:14
Sä olet kyllä nyt aivan väärillä jäljillä. Mä en investoi senttiäkään ihmiseen, joka on omien sanojensa mukaan syyllistynyt tarkoituklsella täällä mm. ympäristörikoksiin sirottelemalla karkkipapereita ja tupankantumppejaan viihtyisään lähiöömme ja nostanut jälleen veronmaksajien velvoitteita. Mä ainakin investoin mieluummin unelmakauppiaaseen joka kunnioittaa asiakastaan. Lopputulos voi toki olla molempien kohdalla sama: eniten rikastuu ohjeiden antaja :))
|
Uppis
|
Kirjoitettu 3.11.2008 klo 22:11
Minulla on kahden säännön pomminvarma vaurastumisohje, itse asiassa se olisi runko 45 min luennolleni, lyön vaikka 10 miljoonasta vetoa ettei kukaan toistan kukaan joka noudattaa näitä kahta sääntöä tule koskaan eikä missään tapauksessa eikä olosuhteessa kärsimään rahapulasta.
No lyödäänkö vetoa..pistä kymmenen miljoonaa pöytään ;)
|
No juu
|
Kirjoitettu 3.11.2008 klo 22:03
Eihän me sellaiseen businesstilaisuuteen voida tulla, kun olemme mittapuusi mukaan niin maksukyvyttömiä. Siksipä sinun tulisi nousta ostarin keskellä olevalle ilmastointikorokkeelle kertomaan miks olemme niin huonoja. Yrittäjäyhdistys varmaan tarjoaa tilaisuuden eikä paikalle olisi varmaankaan vaikeata saada paikalle mediaakaan. Ehdotuksesi on sitä luokkaa, että viedään noilta viimeisetkin. Tuskinpa sä sentään Sarasvuo olet :)))
|
Uppis
|
Kirjoitettu 3.11.2008 klo 21:58
Sopii mainiosti, kertokaa vain aika ja paikka, joudun pyytämään teiltä muutamaa asiaa:
-Varaatte tarpeeksi suuren salin, johon kaikki tiedonjanoiset pääsevät kuulemaan luentoani taloudellisesta riippumattomuudesta ja vaurastumisesta.
-Hoidatte muodollisen seminaarimaksun. 100,- per valaistumishaluinen kuulija, ja tilitätte sen minulle 100%.
Järjestämästänne tarjoilusta kahvit kakut pullat tai buffet-tyyppisestä lounaasta saaduista tuloista sen sijaan saatte pitää 30%, se on teidän tulonne.
-Maksettuja ennakkoilmittautuneita täytyy olla vähintään 50 kpl, myös tarjoiluhenkilökunta maksaa seminaarimaksun, halvalla menee mutta mitä en tekisi hyväksenne.
-seminaari kestää 45 min, jonka aikana saatte timantinkovan paketin vaurastumisesta ;)
Milloin nähdään Upporikas Länsihelsinkiläinen ;)
|
No juu
|
Kirjoitettu 3.11.2008 klo 21:07
Ehdotan, että järjestetään Kontulan ostarille kansalaistilaisuus johon Uppis tulee näyttämään naamansa ja todistamaan kaikki puheensa oikeaksi. Siellä voimme sitten yhdessä hävetä huonouttamme ja mahdollisesti saada hyviä neuvoja ihan luonnossa miten tästä hirveästä viasta voisimme selvitä kunnialla.
|
Uppis
|
Kirjoitettu 3.11.2008 klo 20:33
Hehe ei toki ole pakko uskoa kunhan maksatte vuokranne, Hehehe ;D
|
No juu...
|
Kirjoitettu 3.11.2008 klo 20:30
hehhehhehhehhheh..usko ken tahtoo..
|
Uppis
|
Kirjoitettu 3.11.2008 klo 20:15
Kontulalaisia en enää palkkaa työntekijöiksi, ketään en saa sinne töihin edes kunnon korvausta vastaan, lisäksi ravintola-ala on pienikatteista, ja Kontulalaiset varmasti asiakkaina super-vi..umaisia.
Ostan mieluummin kiinteistöjä, ja suuria kokonaisuuksia, esim ostarin tai kokonaisen kerrostalon tai pari, sitten vain vuokrankorotus ilmoitus postilaatikosta sisään ja köyhät maksaa, lisäksi isännöitsijä hoitaa kaiken kommunikoinnin teidän kanssa JESSSS.
Kunnioittaen ja vaatimattomasti teidän Upporikas Länsihelsinkiläinen ;)
|
Rutiköyhä kontulasta
|
Kirjoitettu 3.11.2008 klo 19:40
Hei missä sun bisnes vaisto on?tyhmempikin tietää,että Kontulassa ei pärjää muut kuin pubit ja ravintolat.
|
Uppis
|
Kirjoitettu 3.11.2008 klo 18:49
Kuten olen aikaisemminkin todennut, niin en minä enää jaksa pelleillä teidän kanssa, minkä tahansa busineksen pyörittäminen Kontulalaisten kanssa on ylettömän vaikeaa, ihan oikeasti.
Sekin ongelma on, ettei kukaan halua mennä Kontulaan töihin ei vaikka lupaisi paremman palkan, tämä on brutaali totuus.
Nyt kun kinteistöjen arvot laskevat niin ostan kyllä Itähelsingistäkin jotain, luultavasti se on suurempi kiinteistö kokonaisuus.
Voikaahan siellä ;)
|
Rutiköyhä Kontulasta
|
Kirjoitettu 3.11.2008 klo 12:37
Koskas Uppis se sun tanssiravintola valmistuu Kontulan ostarille ??
|
Uppis
|
Kirjoitettu 1.11.2008 klo 20:04
Lähden huomenna lentelemään kaverini kanssa pienkoneella, täytyy katsoa minne mentäisiin, jos vaikka Marianhaminaan sikareita ostamaan, saatte sitten tumpit.
|
Uppis
|
Kirjoitettu 1.11.2008 klo 20:00
Ymmärrän etei Itähelsingissä järki päätä pakota, mutta aina se jaksaa minua naurattaa. Asun Länsihelsingissä puistomaisessa ympäristössä lähellä merta. Minulla on raikas ja terveellinen asuinympäristö, enkä joudu näkemään elämässään epäonnistuneita kuin ainoastaan kun ajan upealla mersullani Itähelsinkiin businesta tekemään, lue ottamaan köyhiltä rahat pois, annan toki vastalahjaksi esimerkiksi karkkipapereita tai sikarintumppeja kun muistan aina tyhjentää kalliin mersuni tuhkakupin Itähelsingin valmiiksi roskaisella alueella.
Upeaa illan jatkoa teille ystäväiseni.
|
Jones
|
Kirjoitettu 31.10.2008 klo 23:07
Uppis,ei tullut kivikkoon jätteenpolttolaitosta!et saa sinäkään saasteita kuin vain Kehä ykköseltä ja kontulan kaarelta!Itähelsingin ykköspelle,uppis!
|
Uppis
|
Kirjoitettu 31.10.2008 klo 22:29
Olen palannut, ruskeana ja hyväkuntoisena, tasoituskin putosi roimasti kun sai rauhassa hioa lyöntejään. Tenniskin sujui voitin hotellin järjestämän tennisturnauksen ja liput upeaan Elvis-gaalaan.
Minulla on radikaali ehdotus.
Jaetaan stadi kahtia, Itähelsinki ja Vantaa yhdistyvät, ja Espoo sekä Länsihelsinki yhdistyvät tahollaan, kaikki olisivat tyytyväisiä, ainakin minä.
Olen myös antanut itseni kuulla, että Tallinan aukio olisi "valmis" KUN Itähelsinki on kuuluisa siitä ettei siellä mikään suku niin ei tämäkään projekti tuottanut pettymystä, toinen sivu jäi asfaltiksi ja loput sai laattapinnan, eli kalliilla tehtiin kahteen kertaan ja lopputulos ei tyydytä ketään, onneksi olkoon.
Joku Heikki on näemmä noussut kolostaan ja uhkaa paljastaa nimeni, hän saa paljastaa minun puolestani nimiään vaikka joka päivä, minä kun olen miljönääri ja asun Länsihelsingissä.
Kovasti täällä on keskusteltu minusta vaikka olen ollut toisella puolella maapalloa.
|
Rutiköyhä Kontulasta
|
Kirjoitettu 31.10.2008 klo 10:42
Ja muuallahan ei varmaan takseihin murtauduta,kuin pahamaineisessa Itähelsingissä.Onneks Itähelsinki on kohta Sipoossa.Ja ilmeisesti täällä on vanhemmat,niin juovuksissa ,että ei tiedä mitä lapset tekee.
|
Kaikkien taksiautoilijoiden puolesta
|
Kirjoitettu 30.10.2008 klo 19:15
Itähelsingissä on alkanut uudestaan taksimurtojen sarja, viime keväänähän se loppui kun tekijät saatiin kiinni.
valvokaa mitä lapsenne tekevät, ilmoittakaa jos näette jonkun rötöstelevän, tunnustan että itse harkitsen kahdesti ennenkuin tulen Itähelsingin alueelle, ainakaan en uskalla jättää taksia hetkeksikään vartioimatta, ja se tarkoittaa etten voi pysähtyä lounastamaan tai ostoksille Itähelsingin alueelle.
|
Varakas
|
Kirjoitettu 29.10.2008 klo 19:56
Asian tekee jännäksi se, että tämä kaveri todellakin on jenkeissä tällä hetkellä, en tiedä missä, mutta tulee Suomeen 01.11. Toivottavasti kirjoittelee palstalle.
|